zondag 4 december 2011

Het Nieuwe Vreemdgaan. Een gat in de markt?

                                                
Overwerken met die ene getrouwde collega of voor een extra kopje suiker naar die goeduitziende buurman. Het behoort allemaal tot de verleden tijd.
Vanaf nu is er een reuze handige datingsite in het leven geroepen voor gehuwden en samenwonenden die een affaire willen beginnen!
“Zoek op discrete wijze de spanning op,” zo luidt de zwoele reclameboodschap.

Een gat in de markt? Ik vraag het me af.

Één ding is zeker: met het “nieuwe vreemdgaan” volstaat de smoes: “ Sorry schat, het is me overkomen, ik was dronken…,” niet meer.
Dat gelooft geen mens!

Toch is er geen reden tot paniek.
Want mocht je partner je na een misstap de deur wijzen, dan is er altijd nog een datingsite voor alleenstaanden. Met 100% match garantie.
En zo begint het hele relatie circus weer van voor af aan!

1 opmerking:

Paul Bastiaansen zei

Heb ik het dus toch goed gezien: een legale, commerciële manier om huwelijken het zetje over de rand van het afgrond te geven. Het moet niet gekker worden.
Ik vind je 'conclusie' overigens wel een goeie. Misschien is deze organisatie juist wel opgezet door 'gewone' dating-organisaties om huwelijken te doen stranden, zodat ze ook daar weer nieuwe klanten bijkrijgen. Een win/win-situatie...